Společnost Imperial Karlovy Vary

„Tvůrce moderního lázeňství“

Společnost Imperial Karlovy Vary je jedním z nejvýznamnějších poskytovatelů komplexní lázeňské a wellness péče v České republice. Značnou měrou se podílí na dobrém renomé českého lázeňství.

Hotely společnosti Imperial Karlovy Vary

Hotel Imperial poskytuje svým hostům ubytování kategorie *****, Spa Resort Sanssouci kategorie ****. V každém z hotelů se nachází moderní balneoprovoz, nabízející několik desítek léčebných a wellness procedur. Nechybí ani luxusní restaurace s širokou nabídkou mezinárodních specialit i dietní kuchyně. Pestrá je také nabídka doplňkových služeb - rozsáhlé sportovní centrum, vlastní cestovní kancelář, služby pro děti apod.

„Rozsáhlými investicemi do rekonstrukcí obou hotelů, modernizací balneotechniky a kvalitativního rozvoje lidských zdrojů dosahuje společnost Imperial Karlovy Vary vysoké úrovně všech svých služeb.“

Lázeňská péče

Hotely společnosti Imperial Karlovy Vary poskytují tradiční karlovarskou lázeňskou léčbu založenou na využití karlovarských termominerálních pramenů a peloidů. Při léčení v hotelu Imperial a Spa Resortu Sanssouci se ale také využívají nejmodernějších balneologické metody a postupy. Spojení tradiční léčby s moderní balneologií a individuálním přístupem ke každému pacientovi tak přináší pacientům maximalizaci účinku léčebných terapií.

„Díky spojení tradičních léčebných zdrojů a aktivního přístupu k moderní balneologii dosahují hotel Imperial a Spa Resort Sanssouci skvělých, dlouhodobých výsledků při léčení nemocných a prevenci civilizačních chorob.“

Známka kvality

O kvalitě služeb společnosti Imperial Karlovy Vary svědčí i dosažená česká i mezinárodní ocenění. Hotel Imperial je již sedminásobným a Spa Resort Sanssouci trojnásobným držitelem World Travel Awards - Czech Republic’s Leading Spa Resort. Společnost Imperial dále získala Lázeňskou cenu České republiky a několik dalších významných ocenění.

„World Travel Awards odděluje vynikající od dobrých. Získají ho jen ti, kteří svými výsledky trvale převyšují očekávání zákazníků.“

Členství ve sdruženích