Jednotlivé ročníky Imperial design symposia: Index | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | Imperial Karlovy Vary Group

Čtvrtý ročník symposia se nesl ve znamení porcelánu a zaměřil se na vytvoření nového dárkového a reklamního předmětu pro společnost Imperial Karlovy Vary. Jeho realizaci přijal karlovarský designér Martin Přibík, s jehož výtvarnými kreacemi se můžete setkat jak na výstavách a v galeriích, tak ve sbírkách Muzea Karlovy Vary a Uměleckoprůmyslového musea v Praze. Tentokrát účast jediného designéra odráží fakt, že se ekonomická krize nevyhnula ani lázeňství. Přesto vzniklo a do výroby se dostalo velmi zajímavé výtvarné dílo – oboustranná mísa na ovoce ve tvaru plastické mapy Karlových Varů

Do rozvoje specifického lázeňského designu jsme během čtyř ročníků symposia investovali přes 3,6 milionu korun, protože i nám velmi záleží na tom, aby si Karlovy Vary nadále udržely renomé světových lázní. Spolupráce s umělci je pro nás jedním z prostředků, jak toho dosáhnout. Designéři svými výtvory kultivují lázeňské prostředí, které je odjakživa nedílnou součástí léčení, jehož cílem je pomoci lidem dosáhnout fyzické a duševní rovnováhy.

— Ing. Alexandr Rebjonok, Ph.D
Generální ředitel Imperial Karlovy Vary

Partneři



Děkujeme za návštěvu našich stránek.

Imperial Karlovy Vary Group

1. držitel Lázeňské ceny ČR / 2006 / The first winner of the Spa of the Czech Republic Award

Spa Resort Sanssouci/

Hotel Imperial

Spa Resort Sanssouci - Nejlepší lázeňský hotel ČR / World Travel Awards 2010 / The Best Spa Hotel in the Czech Republic Hotel Imperial — Nejlepší lázeňský hotel ČR / World Travel Awards 2008, 2006, 2005 / The Best Spa Hotel in the Czech Republic



Website designed and developed by

Coresite Interactive